Jag tror att jag börjar må lite, lite bättre. Dom senaste dagarna har yrseln minskat lite grann. Jag är inte riktigt lika deprimerad, känner inte lika mycket ångest och börjar kunna skratta igen.

Jag vet inte varför jag börjar må bättre precis som att jag inte fattar vad som startade min depression till att börja med. Innan så mådde jag super, var glad och kände massa lycka och hopp inför framtiden. Men så bara, bam! Så mådde jag allt sämre, det var som att sakta falla ner i ett svart hål. hatar verkligen det där, lika hemskt varje gång. Jag har ingen förhoppning om att jag kommer slippa denna djupa depression i framtiden. Jag led av det förra sommaren, över två månader.

Jag fattade inte då vad som triggade det, och förstår inte nu heller som sagt. Det är en gåta för mig. Men huvudsaken jag börjar må bättre. Även om jag har spenderat över en månad till att analysera och kommit upp med ett dussin förslag till varför det hela började så orkar jag inte tänka på det just nu. Jag vill bara må bättre.

