Är smått utbränd på bloggen. Svårare att hitta något att skriva om.

Ja, de finns tusen saker att skriva om! Massor med vardagssexism och vardagsfeminism. Men jag har skrivit om det förut. Inte kul att repetera sig hela tiden.

Sen får jag dåligt samvete för att jag inte skriver om olika händelser som rör just feminism, misogyni och mäns våld mot kvinnor Jag har sparat en bunt med artiklar så jag borde väl ta tag i det. Just nu så blir det såklart svårare att ens orka i och med min depression. Min eld må inte har slocknat med den är liten.

Funderar på att skriva om hur jag tycker vi går baklänges på flera sätt och vis. Vilket jag förvisso berört förut flera gånger men aldrig i något längre mer sammanhängde inlägg där jag tar upp allt möjligt som exempel. Jag har bara skrivit om enstaka saker som porr, klädnormer, osv.

Nej nu måste jag försöka peppa mig så jag får energi till att skriva mer!

<3

