Då är det dags att ta det lugnt. Eller i mitt fall så är det dags att kanske öka på det? Detta eftersom jag går igenom en depression just nu, såklart det kan vara svårt att få ork. Jag tror inte jag kan minska på det mer än jag gjort under ett bra tag i alla fall. Jag vill ha kontakt med mina vänner på nätet och skriva blogginlägg. Det hjälper mig MOT min depression. Så jag tänker inte minska men försöka hitta fler sätt att få komma ut med mina åsikter.

Jag jobbar dagligen med min depression, på olika sätt. Om det nu inte vore för mitt hoppande humör som jag skrivit om, så skulle det vara lite lättare. Men nog om det! Blir trött på att skriva om det här faktiskt.

Jag funderar på att istället ”gå” och trolla några misogyna rövhattar på någon Facebook grupp om kvinnor i köket. Hej så länge!

:3

