Fick jag höra ett antal gånger i Facebook eventet Ta håret tillbaka. Som jag länkade till i tidigare inlägg.

Jag måste säga att jag skäms lite, för jag tänkte flera gånger att tänk om jag inte hade skrivit på min Facebook profil att jag var transsexuell tjej, då hade jag inte fått höra detta och killarna som sa att jag var en äcklig transa (”transa” är egentligen ett skällsord för transvestiter och inte transsexuella kvinnor) hade utgått ifrån att jag var cis-tjej. Men så blev jag ledsen av denna tanke, jag tänker inte gömma det faktum att jag ÄR transsexuell. Jag tänker INTE skämmas för det. Jag vill att andra ska få veta ”vad” jag är. Tänker inte begränsa mig för att några svin är transfobiska.

Med detta sagt så förstår jag dom transsexuella som faktiskt gömmer det faktum att dom är trans, för dom vill slippa transfobi. Alla orkar inte kämpa mot transfobi utan vill bara få slippa kämpa för det dom är, dom vill bara få vara.

Själv vill jag kämpa mot skiten. Jag är trött på alla dessa puckosvin som tror att dom har rätt att trycka ner mig för att jag är trans. Fuck em all!

