Senaste dagarna har fullkomligen varit överfyllt med kvinnohat. Framför allt på Faceboook där massor med kränkta killar känner sig äcklade av att tjejer ens vågar ha hår under armarna. Denna blogg och detta event är bra exempel på kvinnohatet.

Men på samma gång, jag är van. Det skrämmer mig faktiskt. För jag reagerar inte lika mycket på det som jag gjorde för några år sedan. En blir snabbt van med allt förakt mot kvinnor från diverse killar och män samt även några kvinnor här och där. Så många känner att dom har en rätt att döma och hata kvinnor för hur dom ser ut, hur dom väljer att göra med sitt kroppshår, osv. Det har inte blivit bättre heller, det är värre än vad det var förr. Jag får allt oftare påminna mig om att det faktiskt är hat, så jag inte kommer in i en vana.

Jag orkar INTE rabbla upp allt skit jag bara hört, mot mig, senaste timmarna. Det ”snällaste” var att jag är en äcklig tjej och det värsta var att jag var en äcklig feministfitta/hora/luder som borde dö eller bli straffknullad. Sen har jag hört allt möjligt skit. Detta som sagt på bara några timmar. Tänk er sedan att få höra och läsa detta varje jävla dag, året runt, år efter år efter år. Det är överallt.

Blir så trött på personer som Pär Ström och alla hans anhängare som sedan på sina bloggar sitter och förnekar att något kvinnohat existerar. Allt är som mest tillfälligheter i deras ögon. Finns det något hat är det mot män. Sen kan dom såklart inte komma med några exempel annat än någon låt på en viss F! kongress 2005 eller vad en person sa då från ROKS. Vi däremot kan visa på tonvis med exempel. ”jämställdisternas” reaktion till det? Förnekelse.

