Jezebel tar upp sexleksaker för män, men snackar enbart om ”fleshlight”. Delvis en sådan här:

Sen finns det även sådana här modeller:

Eh? Mmkey.

I alla fall, det handlar om något gjort i ett mjukt material som en person med kuk ska penetrera.

Jag måste säga att jag har en viss negativ syn på dessa. Mest för att varför måste dom vara så extremt likt en fitta eller en kvinnas mun? Dildos ser generellt nuförtiden inte ut som en kuk. Delvis med penishuvudet och ådrar osv.  Utan som en avlång stav bara. Många är väldigt snyggt designade också. Jag undrar om det är för att killar måste ha något som ser ut som en fitta, eller en kvinnas mun, annars funkar det inte så bra för dom. Medan kvinnor däremot som användes dildos inte alls behöver ha något som ser exakt ut som en kuk.

En fleshlight ger mig verkligen vibben att reducera en kvinna till sin fitta eller mun. Objektifiering alltså där kvinnor bara blir en prydnad eller sexleksak.

Men nog om fleshlight. Jag är irriterad på att dom inte tar upp dildos och buttplugs, dom är tänka för män med. Inte bara kvinnor. En kille kan ha hur skönt och kul som helst med en dildo, analt. Eller om han vill suga så kan han suga på dildon. Men det är som vanligt, det är ju så bööögigt för en kille att använda sexleksaker till annat än att hans kuk ska penetrera. Nej en riktig man använder enbart fleshlight… Suck.

