Som kille är det svårt i detta feminismens Saudiarabiens land. Och ursäkta mig, var inte tillräckligt pk, ”heterokille”. Och det där jävla ”cis” som dom där transorna och pk-folket kallar det. Cis? Låter fan som en dryck, piss? Och vissa rabiata bitterfittor till feminister kallar mig det med, men dom gnäller på allt dom där. Alla dessa män som vill bli kvinnor och kvinnor som vill bli män. Vart fan är vi på väg?!

Transor och finns bara där för att dom vill knulla oss killar i prutten. Det fan vet jag, dom vill ta mig i tvåan. Jag ser deras kåtblickar när dom suktar efter min stjärt, jävla bögar. Vad fan är det för fel på dom där transorna? Eller shemale som min ena kompis kallar det, den  jäveln vill knulla dom!! Han kommer få sjukdomar. Eller så kanske han börjar uttrycka en önskan att klä sig i kvinnokläder, fy fan.

Knulla en tjej med kuk, fan vad hett!  Säger han. Vad fan det är väl ingen tjej? Det är en kille som lider av en psykisk sjukdom, det är helt klart. Dom är nog egentligen bögar som vill ha den i röven, är väl lite förvirrade över sin sexualitet kanske? Nej fan det är nog så att dom vill klippa av kuken för att dom hatar sig själva. Manshatare hela bunten! Kanske vill dom ha kuken i en burk på en hylla? Som offer åt Gudrun Schyman säkerligen och alla jävla rabiata radialfeminister.

Sen har vi dom där kvinnorna som vill bli män, vafalls? Kvinnor har det fan bäst i samhället, ni måste inte jobba. Bara hitta en rik man att försörja er. Att så många män vill bli kvinnor jämfört med det omvända bevisar att kvinnor har det bättre. Mens? Vad fan blöda en gång i månaden, killar slåss jämt. Hur mycket blod tror ni det inte blir då?!! Fan så mycket värre. Jävla gnäll. Dessa kvinnor som vill bli män avsäger sig alla fördelar med att vara kvinna! Så urbota korkat. Gratis drinkar. Massa sex. Jag skulle fan vilja vara kvinna, skulle jag få knulla jämt. Det är sjukt vad ni vill ge upp. Inte helt funtade i skallen det är säkert.

Nej det är som Pär Ström säger, män har det svårast i samhället. Röven får aldrig vara ifred för någon. Skulle fan bli bög.

Kukhelvette.

/Bitterkuken

