Snart måste jag ta ett beslut om jag ska fortsätta med en könsoperation för att fullborda min könskorrigering. Så att min personnummer kan ändras. Ja dom sista fyra siffrorna får inte ändras om en inte passar in i bilden ”riktig” kvinna eller man. Delvis mellan benen, ett ställe andra inte har ett piss med att göra i annat fall men om du är transsexuella så angår det till och med staten hur du ser ut. och vi vill ju inte synda mot könsreligionen?

Men jag vill inte fortsätta med sista biten. Jag mår bra som det är nu, jag trivs och känner mig trygg i min könsidentitet. Jag känner mig lycklig. Men det får jag inte känna, jag måste gå vidare även om jag inte vill och är rädd för framtiden. rädd för hur jag kommer må. Och jag vill inte ens tänka tanken att jag kommer bli tvungen att sluta med hormonerna. Jag vill inte. Så varför måste jag? Varför denna vidriga idiotiska lag som bestämmer att nej, du får inte vara lycklig som du är! Du MÅSTE anpassa dig efter vår transfobiska tvåkönsmodell av individer. Ja., individen, vad hände med den? Vi är enbart kvinnor och män i samhällets ögon, i statens ögon. Vi är könet.

Jag tänker på min lust att leva om dom tvingar mig från fortsatt hormonbehandling. Den är inte stark, jag vet inte ens om jag kommer orka med livet.

Tänk att någon som jag är ett sådant hot för dom som vill ha kvar lagen om tvångssterilisering. Hur skadar jag dom? Genom att bara finnas?

