En lite äldre artikel tar upp att tvångsäktenskap kan leda till fängelse. Jävligt bra, ingen ska tvingas gifta sig. Jag skiter fullkomligt i folk religiös seder eller vilka sorts seder det är, fuck em när dom används för att förtrycka och tvinga folk till lydnad.

dock har jag hört lite här och där att detta skulle vara religös fobi? Till det har jag bara att säga, fuck you. Jag bryr mig inte om hur mycket du gnäller om fobi. Detsamma med dom som gnäller om att det är fobi mot en religion för att en är emot omskärelse av pojkar i religiösa syften. Det är enbart fel att tvinga på religiösa seder på barn. Punkt jävla slut. Sen kan en anklaga en för fobi så mycket en vill. Skit på er och eran fixering vid seder och religion.

Så jävla trött på att vissa religioner ska försvaras hela tiden och kritiker anklagas för att var fobiska. Tänk om vi skulle göra samma sak så fort någon kritisera kristendomen? Vilket jävla liv det skulle blir på dom. Ja ”dom”, samma personer som gnäller om fobi när det handlar om andra religioner sitter själva och kritiserar kristendomen…. Inkonsekvens kallas det. Så skärp till er och väx upp.

