Versailles. På Wiki.

(Klicka på bilden för att få en större bild)

Ett till band med bara killar. I varje fall en av dom, Hizaki (längst till höger), klär sig alltid i klänning. Visst är han så vacker och feminin? Ja, alla bandets medlemmar är vackra, sensuella och feminina! Vill ha Hizakis klänning förövrigt… Läste också på Wikipedia att han är lika gammal som jag!!! Girly bro! Love ya <3

Något som störde mig när jag letade mer info om honom är att folk spekulerade om han var bög, andra sa att han faktiskt är det osv. Vilket han kanske är, rätta mig om jag har fel! Men jag blir lite sur för det ändå. Att så fort en kille är så tjejig/feminin så måste han vara en bög. Men vad vet jag, han kanske är transsexuell tjej och i så fall är han en hon. Har inte hittat info om det så jag vet inte. Men det är just det, en vet inte så sluta spekulera så mycket.

Jaja, nog med rant! I denna musikvideo ser dom alla ut att komma direkt från ett Final Fantasy spel:

Vacker! En ballad.

Versailles – Hizaki <3

