Först har vi LM.C och låten Punky <3 Heart:

Bandets medlemmar består av killarna Maya (sångaren i videon) och Aiji. Sen har dom andra som spelar instrument men som inte tillhör bandet.

Jag älskar låten, den är så poppig och glad. Sen är musikvideon helt underbar. Maya är så tjejig och het. Jag blir så berörd när jag ser den för den talar direkt till mitt hjärta som den femboy jag är. Sen blir jag glad för jag älskar tjejiga killar.

Jag ser tjejiga killar som dom största normbrytarna bland killar och män. Det är dom som får ta emot mest skit och är i fronten för den frigörelse som killar och män behöver för att få klä sig som dom vill eller sminka eller har högklackat om dom vill! Och vara hur tjejiga dom vill. Varför jag kämpar för och med dom.

Kommer tips om fler band då det finns så många sådana här band i Japan där dom är väldigt populära.

