När jag var runt 4 år gammal så blev jag utsatt för övergrepp av en äldre pojke. Jag har enbart fragment av det som hände. Jag kommer ihåg att han vill att jag skulle titta i porrtidningar, vilket han hade en hel papperskasse av. Jag fattade inte vad personerna i porrtidningen gjorde, det kändes bara konstigt. Han ville att jag skulle ta av mig mina byxor och lägga mig ovanpå honom. Min bakdel och kön vänt mot hans ansikte. Sen skulle jag få göra saker med hans könsorgan.

Jag kommer också ihåg att det fanns en känsla av att det var skönt, men också att jag bara inte förstod vad som hände och det kändes inte bra alls. Han berättade för mig att det var normalt att göra det han gjorde. För det gjorde alla barn med varandra. Så gjorde vuxna i dessa tidningar.

Jag började redan då se porren som något helt normalt, naturligt även. Det var så det var, kvinnor är objekt och suger av män och männen knullar dom, the end.

Jag tittade inte på porr något mer efter att jag var runt 6 år för min familj flyttade från Stockholm, där jag bodde, till en bit utanför Örsundsbro.

Jag kom i kontakt med porr igen då jag var runt 12. Porfilmer som jag såg hemma hos ett syskon, alla var borta och jag var ensam där. Jag kommer ihåg att det pirrade så starkt i magen då jag tittade på porrfilmerna. Jag onanerade inte, jag bara tittade.

Nästa två år senare kom jag i kontakt med porr igen då jag gick i högstadiet. Jag och dom jag umgicks med köpte porrtidningen Cats Magazine i en kiosk. Och gjorde detta varje månad i ett års tid. Jag fick också en porrfilm då jag blev 14 av mina kompisar. Igen så var det så otroligt spännande att titta på den.

Jag kommer ihåg att min mamma hatade porr så jag fick gömma undan alla porr. Hon kom på mig en gång med en tidning och hon blev så ledsen och besviken på mig. Jag hade även ett par planscher på väggen, fantasybilder av Luis Royo med nästan nakna kvinnor. Mamma gillade inte dom men lät mig ha dom ändå. Fast jag vet att dom störde henne så. Såhär långt senare skäms jag så förbaskat över detta, jag borde ha lyssnat på mamma och slängt skiten. Det gjorde jag när jag flyttade hemifrån då jag var 21. Slängde all porr och planscher. Det kändes bra faktiskt.

När jag tänker tillbaka så kändes jag så väldigt omedveten, jag var medveten om vissa saker gällande feminism. Men jag ville bara inte ta till mig och förändra mig själv. Det började jag inte med förren jag var runt 25. Och fortsätter med det än idag 7 år senare.

Porren har påverkat mig, mitt sexliv och även mina sexuella preferenser. Porr är vad jag känner till när det kommer till sex, inget annat. Porren var min källa till att lära mig om sex. Och när en tänker på all den misogyni, könskonservatism och sneda ideal så är det inte så svårt att gissa hur fucked up detta är. Den påverkade också min syn på mig själv, jag var något vidrigt.

Något som följde med mig från att jag var 4 att jag var så äcklad av mig själv. Så äcklad så jag kunde ta på det. Jag var en äcklig liten jävla skitunge som hade blivit besudlad. jag var inte värd så mycket. Skit i vad som hände mig liksom. Så tänkte jag tills för några år sedan. Har nu faktiskt rätt så nyligen mentalt gått tillbaka till den lilla pojken, kramat honom, pussat honom, pratat med honom och fått honom att fatta att det var inte hans fel. Lilla bubben – det var inte ditt fel, jag älskar dig så mycket!

