Så har jag gjort en till blogg. Den kommer att vara väldigt annorlunda denna. Så annorlunda så om ni läser där så kommer ni kanske tro att någon annan än jag gjorde den. Varför det är så är för att jag har en dualitet inom mig. Jag är helt delat i olika feministiska frågor, framför allt porr men även prostitution i en viss mån. (Är dock inte pro-prostitution, sorry till er som nu hoppades på det, jag är mer anti)

Bloggen är absolut inte SFW (Safe For Work), den är 18+ så nu kanske ni kan gissa er till innehållet. Nej det är ingen mainstreamporr-blogg om ni undrade. Utan dock porr foksuerat på mest nakna killar, tecknade sådana såsom furry och manga/anime. Men visst även tjejer kan förekomma där. Så objektifering av killar alltså. Bra? Dåligt? Ja både och.

För detta är en till fråga som jag är delat i. Jag är både för anti-lookism och viss objektifiering. Jag stör mig inte så mycket på objektifiering av män, men dock av kvinnor. Men objektifiering stör mig ändå generellt med tanke på dess negativa konsekvenser de har för framför allt kvinnor män även allt mer män i dagens samhälle.

Men jag behöver ha den nya bloggen som en ventil för att få ut mina tankar som jag skäms för, som jag dömer mig själv för. Som jag har varit så rädd i flera år för att mina medfeminister ska få reda på. Framför allt mina mer radikala medfeminister. Rädd för att ses som en låtsas feminist av dom. Men vet ni vad? Jag orkar allt mindre bry mig om att dom ser mig så. Jag måste kunna få vara ärlig och förändras på mina egna villkor. Inte villkor skapade av andra som hatar en bara en typ nämner att en gillar porr eller stora rumpor och kukar. För jag agerar inom denna patriarkala värld, inte utanför den. Det betyder inte att jag inte kan vara feministisk på många andra sätt. Men räkna inte med att den nya bloggen är så feministisk som NI vill att den ska vara. Inte på långa vägar.

Så håll er borta från den om ni hatar porr, oavsett vilken form den tar sig.

Just ja, jag kommer skriva inlägg där dom jag sedan på denna blogg kommer argumentera emot. Räkna med hätsk debatt mellan mina jag. ;)

Enough talk! Bloggen: Bitches, femme boys and stuff.

