Jag har ett tag nu haft ovanligt tankar. Ovanligt för att vara mig alltså. Jag identifierar mig som tjej och känner mig bekväm med att vara en. På samma gång finns det en feminin kille i mig som vill få komma ut, som vill få leva också.

Det är svårt att förklara men i över ett års tid har jag haft en hel del fantasier där jag varit en väldigt feminin kille, men en rätt så kurvig kropp. Jag har där inte tänk på mig som kille, men andra gör det och även ibland som en tjej. Oavsett vilket har det känns okej för i slutändan spelar ändå min egna identitet mest roll, inte vad andra tillskriver mig. Och även om jag är bisexuell så har nästan alla fantasier (då jag är denna feminina kille) som involverar hångel och sex nästan alltid handlar om att jag varit med andra killar. Jag vet inte varför det är så.

Så jag har bestämt mig för att ha en killdag, då jag ska klä mig mer androgynt, så att folk inte uppfattar mig som endera kön. Dock kommer jag ha smink, så jag kommer väl se mer ut som en feminin emokille. Det kommer kännas bra, det känns bra att tänka på det i alla fall. Att låta den där feminina killen i mig få stiga ut för en dag.

Undrar hur andra kommer reagera…

