Gjorde nyligen reklam för push-up behå.

Snygga bilder måste jag säga. Han så jävla vacker så jag blir knäsvag. På Jezebels Facebook sida så kom det fler negativa kommentarer än positiva för dessa bilder. Några kan jag förstå, andra var bara tranfobiska och elaka i stilen: ”eww, why does he look like that?”.

Dom jag kan förstå är kopplat till skönhetsideal, och dom håller jag även med dom. Att han är ett exempel på vad för typ av kroppar skönhetsindustrin vill ha.

Samtidigt så kan jag inte sluta vara partisk, jag kan inte sluta gilla honom. Att han är så vacker och så feminin. Och jag är så avundsjuk på hans utseende. Jag önskade att jag föddes med ett feminint utseende som han. Fan vad bättre jag skulle må då. Jo det skulle jag, ni som säger nej förstår inte hur det är att vara transsexuella kvinna. Och du som är transsexuella kvinna och säger nej – whatever. Jag kulle mått bättre, mindre komplext för min kropp. Punkt.

Förövrigt, bara jag som tycker han liknar Michelle Pfeiffer?

