Jag hade en så fin dröm inatt.

Jag drömde att jag hade en son, som var väldigt feminin. Han ville hela tiden ha rosa kläder. Han hade faktiskt rosa hår i drömmen, men jag vet inte om han hade så naturligt inte eller inte. Ja det är en dröm och där är allt möjligt!

Han vill bara leka med dockor och Hello Kitty. Han hade även en Hello Kitty gose som han släpade med sig överallt.

Jag drömde att han skulle börja i skolan, alltså första klass. Men jag var så rädd att han skulle bli retad och lärare skulle tvinga honom att sluta klä sig som han vill. Så jag var på väg med min son till rektorn för att ta upp att han ska fan få klä sig som han vill! Jag kommer ihåg att jag pratade med min son precis inna vi skulle in till rektorns rum. Jag är orolig mamma – sa han. Jag lungade honom och kallade honom ”lilla bubben”. Sen vaknade jag, men jag kände mig glad. Att få prata med honom kände så bra.

Såhär nu efter några timmar så funderar jag på om han skulle föreställa mig kanske?

