Till dom som drar efter andan med tanke på titeln: Snälla lugna er och läs, ni kommer förstå varför alldeles strax:

Jag skriver detta efter att jag läste kommentarer till det gästblogginlägg Tanja Suhinina skrev på Pelle Billings blogg. Där kom det fram att som feminist så vill en visst bara skuldbelägga kuken, hata den. Men vad fan?

Kan en feminist inte älska en kuk? Jo. Precis om att en feminist kan älska fitta. Jag älskar båda. Men för mig pga av en viss extra anledning – jag har själv en!

Jag har blivit anklagad av en anti-feminist för att hata min egen kuk, och hata mig själv och andra män, så mycket att jag vill göra våld på mig själv. Att därför genomgick jag könskorrigering. Eh jaha?

Nej jag hatar inte kuken. Jag hade problem med den förut just för att det kändes fel för mig att ha den då. Jag kände att hade jag haft en fitta istället skulle det kännas helt rätt! Men jag tänker inte så längre. Jag trivs med att ha en kuk nu. Att tänka såhär har betytt mycket för mig, kan väl säga att jag har blivit sams med min egna kuk.

Jag älskar min kuk. Den är fin, sexig, härlig och så underbar! Jag älskar även andra kukar. Kuken är något skönt att få leka med, min egen som andras. Oavsett var jag vill ha den i mig, eller min i andra.

Kuk <3

