Efter flera dagar nu med hamburgare, choklad, godis, chips och bröd så känner jag glädje över att jag kommer börja med LCHF igen. Det är inte värt det fast jag tycker om godis, choklad, hamburgare, osv.

För det första så blir jag trött av att äta socker och kolhydrater som en ”normal” person. Mitt humör påverkas mer. Jag får oftare problem med magen. Jag känner mig dåsig. Osv.

Den där konstanta energin jag får av att gå på LCHF är som bortblåst. Jag kände mig klarare i huvudet också. Ingen jävla sockernivå i kroppen som måste tillfredsställas femtioelva gånger per dag. Nej, nackdelarna är för många helt enkelt med att äta kolhydrater och socker, allt godis och choklad i världen är inte värt att känna såhär. Det känns verkligen som att gå på en drog. Jag måste säga att jag hade förträngt att jag kände så året runt förut. Blä.

Nu längtar jag tills kroppen har kommit in i den rätta nivån som LCHF ger mig.

LCHF <3

