Att dejta, eller i alla fall försöka, på en HBTQ-sida är ingen skillnad på alla andra hetero-dejtingsidor där ute.

Framför allt är det mest homosexuella och heterosexuella killar där, ja heterosexuella. Dom flesta av dom försöker ragga på bi tjejer eller till och med lesbiska, jag fattar inte hur dom tänker med tanke på att chansen att dom får träffa en lesbisk och ha sex med är ganska så försvinnande liten…

Eller så jagar dom oss trans tjejer. Själv får jag ett flertalet ett runt ett dussin meddelanden under 5-6 timmar då jag är inloggad. Nästan alla består av ”hej sötis/sexy, vill du knulla?/får jag knulla din rumpa/mun och spanka dig?” osv. Ett par vad rätt så trevliga dock, killar som faktiskt var mer intresserade av MIG och inte bara av min kropp eller det faktum att jag är en trans tjej och därför en dickgirl i deras ögon. Det kanske dom trevliga också bara är men dom kunde i alla fall få ihop lite fler ord än ”vill knulla dig bitch/slyna”.

Men jag har dock väldigt lite till inget intresse av att träffa dom faktiskt. Inte bara för att jag är så blyg, men det känns olustigt att träffa någon helt okänd sådär. Jag föredrar att träffa personer i typ feministiska eller HBTQ sammanhang, eller bara träffas på en fest eller nått, och bli vänner. Sen kanske det kan leda till något.

Sen är det faktiskt för mig i alla fall rätt så komplext det här med förhållanden och sex, mest det sistnämnda. Pga min kroppssyn så är min lust att ha sex med någon rätt så liten fast jag på samma gång vill det så mycket.

