Synen på kvinnor som älskar stora kukar är så annorlunda jämfört med den som finns på män som älskar stora kukar.

Ofta hör jag killar beklaga sig över kvinnor som älskar stora kukar, men jag ser aldrig dessa killar beklaga sig över andra killar som älskar stora kukar. Det är bara kvinnorna som är problemet i deras ögon.

Jag tänker att det beror på framför allt två saker. Det första är att det anses bara mer okej inom gruppen, få stör sig på en kvinna som säger att hon älskar stora bröst, där då en man som älskar stora kukar. (Jag stör mig verkligen på, föresten, att kvinnors bröst jämförs med kuken, det ena är ett könsorgan det första är inte det) Och två är att killar som beklagar sig över kvinnor som älskar stora kukar är killar som är singel, killar som anser att fler kvinnor borde ställa upp för alla ensamma män. Dom sistnämnda brukar jag stöta på, det är dom som talar högst om ”KMS” (kvinnors sexuella makt).

Vad dom, dom män ovan alltså, inte verkar kunna skilja på är preferens och krav. OM jag säger att jag har en preferens för stora kukar så betyder det inte att det är ett krav jag har på en person med kuk. Jag kräver ingen viss storlek om jag har sex med hen. Men däremot så tänder stora kukar mig, oavsett om det är IRL eller i porr. Tittar jag på porr så är det dock (nästan) ett krav från mig att den som har kuk har en stor kuk. Men porr är inte densamma som att jag bryr mig om vilken kukstorlek personen eller personerna jag har sex med. Det bryr jag mig inte om. Porren blir som en förstärkning av något för mig. IRL sex blir det liksom inte intressant med denna förstärkning för mig.

