Jag såg nyss på Kvällsöppet med Cissi Wallin. Och jag tänkte på en sak direkt, Wallin var snyggt klädd med smink och klänning. Och killen bredvid… Eh nä, trist typiskt mansklädsel som är så tråkit så att tiden står still. Jeans och skjorta/tröja. Eller så är det kavaj, skjorta slips och finbyxor. Jämt och ständigt!

GHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!1111BAJSIHELVETTETSKIT!

Jag blir så jäva trött, varför alltis samma jälva skittråkiga kläder, killar och män? Why oh why!? Kommer nånon av er någonsin gå utanför denna trista jävla könsnormativa klädblaj? Och feministisk killar och män, vad gör dom? Inte ett piss, klär sig i samma tråkiga kläder som alla andra män. Men vad fan, feminism i vet, könsnormer? Hur hört talas om det? Vänta vänta, det är ju snyggt med dessa herrkläder och dom är bekväma? Men varför i hela helkvette säger så många kvinnor det om damkläder som ser så olika ut?

Nej besvera mig era puckade ursäkter och sig som det är. Feminister eller inte så föredrar dom flesta kvinnor att män klär sig som en man och män att en man klär sig som en man. Fan vad ni ni är trista. Och är ni feminister så failar ni så hårt på feminism så det är inte sant. Skärp er och sluta fjanta er med era könsföreställningar om hur en man ska klä sig!

Eller så kanske jag ska sluta kalla mig feminister så jag slipper bli ihop kopplad med alla jävla könskonservativa puckon inom feminism som tänker såhär, och det finns många, tro mig…

Ibland är jag så jävla trött på feminism och feminister så det finns inte. Fuck everything!

Nej! Jag tänker inte sluta kalla mig feminist. Se det bara som det är, ett uttryck för en frustration.

