Bara växer. Speciellt sedan jag för över två månader sedan påbörjade min andra hormonbehandling – Provera. Deras syfte är att stimulera brösttillväxten. Tyvärr så har dom en bieffekt och det är nedsatt sexlust. Men för mig känns det som värt det faktiskt när jag tänker på det fram och tillbaka.

Är större bröst viktigt för mig? Ja och nej. Något har hänt dom senaste veckorna som jag inte trodde skulle hända. Jag älskar fan mina små bröst, dom är A-kupor. Jag tycker dom är sexiga. Känns så skönt att känna såhär, oavsett hur ytligt en må tycka det är. Mina tanka på att förstora brösten genom operation är långt borta just nu. Det känns så jävla bra att få känna att mina bröst är sexiga och fina som dom är.

En liten bild för att visa mitt ena bröst:

Sa jag hur mycket jag älskar mina små bröst? I do! I do!

