Ja har gått på hormonbehandling nu i över 2 år. Och påbörjad en annan för ett par månader sedan. Något jag har märkt är förutom kroppsformen har förändrats så har min sexlust gått ner till, ja väldigt lite i alla fall.

Förr var det vanligt att jag onanerade runt 1-2 gånger per dag, ibland mer. Men ändå sedan jag påbörjade den andra hormonbehandlingen för ett par månader sedan har detta minskat till runt en gång i veckan. Vilket gör mig smått sexuellt frustrerad faktiskt. Och nu har det gått över en och en halv vecka sen senast. Vilket gör mig lite orolig. Jag försöker faktiskt att tänka på sex, annars bara kommer det till mig men inte nu. Försöker onanera men nähä, det är fan skittråkigt – så känner jag, tråk! Orka liksom. Extremt ovanligt för mig att känna såhär faktiskt.

Eller jag har tänkt på sex till och från, framför allt sedan jag har kommit kontakt med några sexchattande feminist vänner, som är så jävla underbara, på FB… Jag tror min önskan att få träffas IRL blivit så jävla stark så att onanera som jag annars gör känns mer avlägset.

Så det är väl men än bara hormonerna som gör det. Men min sexuella frustrationer försvinner inte bara för att jag har en aning om vad det kan vara.

