Dom senaste två månaderna så har jag bekänt den ena saker efter den andra.
Att jag:

– Älskar analsex.
– Tycker om att få var rakad (ben, underliv, armhålor).
– Att jag har motsägelsefulla sexfantasier.
– Älskar könsnormativa kläder och skor samt smink.
– Verkligen tycker om att få ta ett glas rödvin då och då tillsammans med med ett bloss.
– Att jag gillar att titta på snygga nakna som halvnakna killar på diverse tumblr bloggar.
Älskar att få bekräftelse för mitt utseende.
Osv.

Jag sitter och undrar varför jag har kommit ut med detta, bara sådär. Jag har hållit inne dessa saker rätt så länge. Har inte vågad erkänna det av rädsla för att andra feminister ska vända mig ryggen. Men jag blev så trött på att jag behövde hålla inne med allt, inte vara ärlig. Så en dag så fick jag nog, för cirka två månader sedan. Jag bestämde mig för att nu fan vill jag få prata om sådant jag älskar och gör fast det må vara motsägelsefullt och dumt. Orka gå runt och hålla upp en falsk fasad… Blä.

Dom av er som är feminister som hatar mig för allt detta – so be it. Men jag vill få vara mig själv.

