Jag har rätt ofta rätt så häftiga drömmar, eller drömmar som kan kännas jobbiga men ändå känns bra på samma gång.

Ibland är jag en vampyr som hoppar mellan byggnader och jagar personer som mobbade mig då jag var liten, men som är vuxna i drömmen. En annan gång är jag den där flickan med det långa svart håret från diverse skräckfilmer, där jag jagar personer som vill mig illa. Typ omvända mardrömmar kan en väl säga.

Andra gånger flyger jag och kan påverka saker å ting i min omgivning med bara tanken. Andra gånger så jagas jag av zombies men dom inte kan skada mig då jag igen är en vampyr och jag slåss mot dom och hjälper överlevare. Eftersom världen jag drömmer om då är en som har blivit helt förstörd, städer är i ruiner. Jag har alltså superkrafter på ett eller flera sätt.

Vissa drömmar känns dock väldigt konstiga och skrämmande. En annan jag hade för någon dag sedan kändes skön, men också så jobbig så jag vaknade och tänkt på den en bra stund. Det var i alla fall en person som gjorde något sexuellt med mig mot min vilja, samtidigt så reagera min kropp annorlunda än min tanke. Jobbigt alltså. Jag vet inte vad jag ska tänka när jag har sådana drömmar. Annat än att dom är obehagliga och sköna på samma gång. Men nej, i slutändan gillar jag dom inte.

