Ni känner väl till Hello Kitty? Dum fråga kanske med tanke på att Hello Kitty finns idag på så många olika produkter. Från leksaker och barnkläder till kläder för vuxna och väskor, smink, sexleksaker, vitvaror, dataprylar, mobiler och kameror, piercing, vin, champagne, öl. Ja, jag har sett dom 3 sistnämnda, och Hello Kitty sexleksaker som var en vibrator samt en buttplugg och BDSM saker med Hello Kitty på… Yay…

Alltså, jag älskar Hello Kitty, men det finns något som heter att överdriva! Okej? Sen finns det saker som stör mig, det så otroligt könsnormativa med Hello Kitty. Och varför har hon ingen mun!? Vänta… Flickor ska inte säga något utan sitta och se fina ut… Blaj.

Några bilder:

Vibrator…
 Fast denna laptop skulle jag vilja ha, snygg!

 Ähum, Hello Kitty vin. Jag kan dricka ett glas rödvin ibland så, visst. Men alltså…
 Denna var bara för söt.
WANT!
