Lade till en bild på mig själv på min om mig sida. Dålig upplöst och lite större än den jag har i detta inlägg. Jag skyller på att jag använde en mobils framkamera att ta bilden, mycket lättare än att krångla och vända genom att ta med den vanliga kameran och behöva ta 50 bilder och hoppas att det blir bra. Sen är är det svårare att se ”skavanker” med en dåligt upplöst och grynig bild… Så att där har vi den riktiga anledningen till att jag använda framkameran som är tänkt för videochatt… ;)

Vad jag behöver är en riktigt kamera faktiskt…

Nej jag vet, jag ser inte ut som den svart/cerise-håriga tecknade figuren… Där blev ni nog allt besvikna va? ;)

Gillar förövrigt mitt ansiktsuttryck, ser ut som att jag just sitter och läser något på anti-feminist blogg och tänker ”wait, what?”.

