Skriver för lite igen, vilket gör mig frustrerad och sen får jag ångest. Men så har jag krav på mig själv att jag måste skriva tillräckligt bra och mycket, annars får det vara typ. Men då blir å andra sidan mindre skrivet så jag kanske borde slappna av och skriva lite kortare inlägg istället. Jag har ju velat skriva ett inlägg om detta med den såkallade ”sexuella makt” som tillskrivs kvinnor och där förespråkarna av denna ”makt” inte verkar fatta detta med den kroppsliga integriteten, och som Elin Grelsson skrev om för ett tag sedan. kanske bara skulle skriva ett ändå, får se.

Edit några minuter senare:
Ser nu att detta inlägg faktiskt blev i det typsnitt som jag faktiskt valde, och inte som i dom två under som en kan se. Vad inte vad som hände där annat än att hur många gånger som jag än markerade hela texten och ville ändra stilen så gick den automatiskt tillbaka till den vanliga. Men nu verkar det funka som sagt :)

Edit igen :P
Och, så har jag funderat på att ändra designen här nu ett tag, får se hur det blir med det dock.

